Retourprocedure voor een defecte koffiemachine.
Is je koffiemachine defect en wil je het laten repareren? Geen zorgen, het retourproces is eenvoudig en snel!
Volg ons 3-stappenplan voor een vlotte afhandeling van je retourzending:
Let op! Voeg het retourformulier bij je retourpakket, zodat we snel met de reparatie aan de slag kunnen.
Download hier het retourformulier
Retourprocedure voor defecte koffiemachines
Heeft je koffiemachine een defect? Volg dan de onderstaande stappen:
1. Neem contact met ons op
Meld je defect via e-mail of telefoon. Geef een duidelijke beschrijving van het probleem en voeg foto’s toe ter ondersteuning.
2. Ontvang een verzendlabel
Na goedkeuring van je retourverzoek ontvang je een retourlabel. Deze graag goed zichtbaar op het pakket/ doos te plakken.
Binnen de garantie termijn: Wij betalen de transportkosten voor het opsturen/ophalen van de machine.
Buiten de garantietermijn : De transportkosten zijn voor eigen rekening en de kosten zullen vooraf met u besproken worden.
3. Het pakket verzenden
Pak je koffiemachine zorgvuldig in om schade tijdens transport te voorkomen. Losse onderdelen, zoals lekbakje etc. hoeven niet meegezonden te worden.
Wij adviseren de machine te verpakken in een grote (liefst originele) doos en op een pallet. Wij laten de transporteur de machine bij u afhalen.
Heb je nog vragen?
Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar via telefoon of e-mail. Ons team staat klaar om u verder te helpen