FAQ

Frequently asked questions

Om je als klant op weg te helpen hebben we de meest voorkomende vragen alvast op een rijtje gezet. De vragen zijn onderverdeeld per categorie. Vind je niet direct antwoord op uw vraag, neem dan contact met ons op.

Bestellen

Moet ik een account aanmaken op 4UStore?
Nee. We hebben ervoor gekozen dit optioneel te maken. We raden het wel aan. Dit maakt een volgende bestelling een stuk makkelijker en biedt een aantal belangrijke voordelen. U betaalt geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 120 ex. BTW. Voor niet-accounthouders is dit bij bestellingen vanaf € 150 ex. BTW. In je account heb je een overzicht van voorgaande bestellingen en facturen.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Ja. We verzenden bestelling naar België en Duistland. De verzendkosten worden standaard berekend. Een overzicht van de verzendkosten kan je hier vinden.

Wat zijn de verzendkosten? 
Accounthouders betalen geen verzendkosten bij bestellingen met een waarde van meer dan 120 euro ex. BTW. Voor niet accounthouders is dit 150 euro ex. BTW.

Lees hier alles over de verzendkosten

Het product dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wat nu? 
Op de productpagina's staat de geschatte levertijd gegeven. Wilt u een specifiekere datum, neem dan contact met ons op, dan zoeken wij het direct voor u uit.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? 
Als u na het bevestigen en betalen van uw bestelling nog een product wil toevoegen of verwijderen, dan graag contact met ons opnemen. Wij kijken dan mee wat hier de mogelijkheden in zijn.

Hoe gaat retourneren in zijn werk? 
Voldoet een product niet aan jouw verwachtingen? Je kan het dan binnen 2 weken retourneren. De retourvoorwaarden en het aanmelden van uw retour kunt u via hier.

Hoe bestel ik samples? 
Van een groot deel van onze papierwaren en poetsdoeken is het mogelijk samples te ontvangen. Samples besteld door op de product pagina te klikken op de button sample aanvragen. Laat vervolgens uw gegevens achter en wij zorgen dat de sample zo snel mogelijk wordt verstuurd. U kunt natuurlijk ook bellen of mailen. 

Betalen

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Bij 4UStore is het mogelijk te betalen via iDEAL, Creditcard, PayPal, Bankoverschrijving, Bancontact, Betalen op rekening, en Apple Pay.

Kan ik ook op rekening kopen?
Voor zakelijke klant is dit mogelijke om op rekening te betalen.

Ik heb gekozen voor 'Bankoverschrijving’. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt verwerkt zodra uw betaling bij ons binnen is. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een mail van Mollie met de betaalspecificaties.

Het bedrag op mijn factuur is anders dan mijn winkelmandje aangaf. Hoe komt dit?
Alle prijzen op de 4UStore websites zijn exclusief 9% of 21% BTW. De prijzen exclusief BTW worden in het groot getoond op de product pagina's. De prijzen inclusief BTW in het klein. Op uw factuur vindt u een specificatie van het totaalbedrag exclusief en inclusief BTW.  

Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 
Dit is afhankelijk van de producten die u besteld. De producten die op voorraad zijn worden de volgende werkdag geleverd, mits deze voor 13.00 zijn besteld. Voor bestelartikelen is de levertijd gemiddeld 3 werkdagen. De geschatte levertijden staan gegeven op de individuele product pagina's. We houden de levertijd aan van het product de langste levertijd, zodat je bestelling in 1x wordt verzonden. Duurt de levering van uw bestelling onverwachts langer, dan nemen wij contact met je op. 

Wanneer vindt de levering plaats?
Zakelijke bestellingen worden geleverd van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00. Deze worden verstuurd via DHL Europlus. Particuliere zendingen worden verstuurd via DHL For You. Deze kunnen ook in de avonduren worden bezorgd of zaterdagochtend tot 13.00. 

Ik heb met spoed mijn bestelling nodig. Is dit mogelijk?
Voor spoedleveringen graag contact opnemen met de klantenservice op 0031 (0) 117 45 40 07. Vervolgens kijken we naar de mogelijkheden. Het is mogelijk dat hier extra kosten aan verbonden zijn. 

Kan ik mijn bestelling op een specifieke tijd laten leveren?
Dit is eventueel mogelijk. Hiervoor graag contact opnemen met de klantenservice, dan kijken we naar de mogelijkheden. Hier worden mogelijk extra kosten voor berekend. 

Offerte aanvraag

Vraag eenvoudig een offerte aan.
Ben je opzoek naar scherpe prijzen voor grotere aantallen of wil je een prijs voor periodieke leveringen? Wij helpen je graag verder me een offerte op maat.
Vul het formulier op deze pagina in en geeft uw wensen aan, zoals de gewenste aantallen, de artikelnummers en op welke termijn je de gewenste artikelen wenst te ontvangen. Wij nemen snel contact met u op om een passende offerte te bieden.

Waarom een offerte aanvragen bij ons?

·         Scherpe prijzen: Profiteer van aantrekkelijke tarieven bij grotere bestellingen.

·         Maatwerk: We maken een persoonlijke offerte naar u wensen.

·         Snel antwoord: Je ontvangt binnen 1-2 werkdagen een reactie.

Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij staan klaar om u te helpen.